JOE CELL

Dawno temu było ubóstwienie dla technokratycznego stylu życia ...
Pewnego razu mój Tato pokazał mi urządzenie o nazwie JOE CELL. Urządzenie to produkuje (akumuluje) energię życiową, która pozwala zasilić silnik spalinowy bez używania klasycznego paliwa. Jak to zawsze bywa we wszystkim jest jakiś haczyk ...


Dotknąłem tematu, zbudowałem pierwsze ogniwo bardzo prymitywne

Podłączyłem zbudowane ogniwo do auta i coś drgnęło
TO ZMIENIŁO WSZYSTKO W MOIM ŻYCIU !!!
Rozpoczął się wytężony okres przyswajania wiedzy z bardzo różnych zakresów nauki.
Dziś już wiem nieco więcej i potrafię skonstruować to i owo.


 Energia życiowa popularnie nazywana chi, praną, światłem życia, eterem, substancją boga jest tym co pozwala być bardziej otwartym na sprawy związane z naszym życiem i egzystencją, która obecnie niszczy naszą matkę Ziemię.