Żywa Woda

Post miałem napisać lata temu, niestety FMIX przestał istnieć i muszę po prawie 10 latach zrobić ponownie wpis odnośnie wody ratującej nasze upadające zdrowie.

Tak więc dzięki pierwotnemu wynalazkowi i opisowi repliki rosyjskiego jonizatora postanowiłem sprawdzić rewelacje.

To jest podstawowy tekst jaki zaczerpnąłem z forum joecell.pl





Zakupiłem brezent, elektrody ze stali 316L, zbudowałem prosty prostownik pełno okresowy i wyprostowałem sieć co dało 320V napięcia stałego.

Problem w rosyjskim wynalazku był taki że prąd grzał bardzo szybko wodę.
Brezent puszczał jakieś składniki do wody i wszystko było paskudne.
Tak więc obmyśliłem plan po zobaczeniu filmu jak zachowuje się woda spolaryzowana wysokim napięciem i tworzy most.

Mój pomysł polega na tym że dałem most mechaniczny, 320V nie zbuduje mostu jak na filmiku powyżej.


Po przetestowaniu okazało się że most się nagrzewa od przepływającego prądu a woda w zbiornikach jest niewiele cieplejsza od otoczenia.
Co lepsze obserwacje pobieranej mocy i pomiar pH co 2h dał niesamowity obraz.
Im pH wody było bliżej oczekiwanej wartości (9,75-10,5) tym moc pobierana spadała aż stabilizowała się na właściwym dla siebie poziomie.
Woda tak robi się powoli lecz ma kompletnie inne właściwości jak z jonizatorów z bajerami.
Takie jonizatory są przepływowe i nie dzieje się magia. Proces jest nazbyt szybki.

Tak jonizator po mojemu jest mało bezpieczny elektrycznie trzeba mieć obycie lub je nabyć.

Jak zbudować zasilacz pokazane jest w filmiku poniżej.
 
Wracając do magii wody, woda uzyskuje specyficzny stan skupienia, inaczej oddziałuje na organizm.
Hydratacja wewnątrz komórkowa jest silniejsza, oczyszczanie wydajniejsze.
Sekretem jest ORME i kumulowanie go do kilkuset razy więcej niż ma go woda z kranu.
Wynika to z klastrów wody. Woda kranowa ma klastry składające się z prawie 2000 dipoli H2O. Woda poddana powolnej jonizacji staje się niewielka klastry składają się z kilku dipoli i nadciekła. Nadciekłość to ten magiczny stan. Nano wody w ten sposób nie uzyskujemy lub w bardzo niewielkiej ilości. Ale co za problem plazmować taką super wodę ?

Co do pracy żeby nie być naiwniakiem na super wieści z internetów. Testy i jeszcze raz testy i obserwacja.
Jak to działa testowałem 5 lat na kwiatkach później zabrakło czasu i miejsca na kwiatki ;)

Nie wszystko się da ale można sporo pomóc. 


Aloes

Na maksa sprawdzałem jaki wpływ woda ma na rośliny. Jak widać z czasem zrobił się jeden wielki korzeń.



Storczyk


Storczyk nie lubi zatopionego korzenia bo zgnije, hmmm moje testy pokazały że jest tak silny że żył sobie z glonami nie przejmując się nimi. Co jakiś czas wazonik myłem z paskudztwa.


To chyba na ten czas wystarczy relacji o wodzie żywej :)






Komentarze